0
  • Kurven er tom!

0

Om os


VELKOMMEN OG TAK FORDI DU KIGGER FORBI VORES WEB-SHOP

I vores webshop har vi valgt at have fokus på salg af privat ejede frimærker.

Du skal ikke betale købersalær, gebyrer og provisioner. Du betaler kun forsendelse og porto. Det kan næsten ikke blive nemmere eller billigere. Du kan enten forudbetale dit køb via MobilePay eller betale med dit betalingskort via PayPal. Vi kan også sende dig en "Anmodning" om betaling via MobilePay. Du vælger selv den løsning, der passer bedst til dig.

Vi har samlet frimærker i mange år, hvilket giver os mulighed for at tilbyde fornuftige priser.

Vores primære fokus er på Danmark, Skandinavien og Europa, men lejlighedsvis kan der dukke spændende ting op fra resten af verden.

Vi ønsker dig en fantastisk oplevelse og håber, at du vil udforske vores omfattende udvalg og finde præcis det, du mangler til din samling eller måske starte en ny.

Husk at tage et kig på vores TILBUD, opdelt i følgende kategorier: 25 kr., 50 kr., 100 kr. og +100 kr. eller i kategorien DIVERSE LOTS eller SAMLING OG PARTIER, hvor vi præsenterer forskellige samlinger og alt muligt andet fra lande og riger over hele verden. Der er absolut stor chance for, at du finder noget spændende og interessant til rimelige priser.

Vi hjælper dig gerne med at finde emner, der kan udbygge dit specifikke samleområde, såsom enkeltfrimærker, miniark eller andre ting, du måske mangler i din samling.

Du er altid velkommen til at kontakte os, og tøv ikke med at sende en e-mail til info@amagerfrim.dk. Vi ser frem til at høre fra dig.


AMAGERFRIM MEDARBEJDERE


Mogens Larsen
Mogens er vores produktansvarlige i shoppen, og hans ekspertise er baseret på mange års erfaring og en brændende passion for frimærker. Hvis du har spørgsmål om frimærker generelt eller vores produkter, er du mere end velkommen til at kontakte os.

Mogens er klar til at assistere dig med en frisk og professionel service.



Poul Andersen
Poul har ansvaret for den generelle drift af vores hjemmeside, www.amagerfrim.dk. Han er ansvarlig for opdateringen af vores produktsortiment, behandling af ordrer, håndtering af betalinger og forsendelse af solgte varer. Ved at sikre en konstant opdateret og effektiv hjemmeside, stræber vi efter at levere en tilfredsstillende service til vores kunder.